גברים עם זקנים

איך אתה מעדיף את הזקן שלך? איך אתה מטפח את הזקן שלך?

רעיונות לעיצוב זקן

גברים רבים מעוניינים בגידול זקן מעוצב בצורה כזו או אחרת בכדי לשמור על סגנון או אפילו טיפוח וסדר בזקן שלהם, אך לא כולם מודעים לעובדה שאת צורתו של הזקן יש בסופו של דבר להתאים למבנה הפנים. אז בחרנו לספר לכם על סוגי הזקנים השונים הקיימים, איזה זקן מתאים לאילו פנים וכיצד עיצוב זקן לגבר יכול להיות משימה פשוטה למדי.

אז נתחיל מסוגי הזקנים – איזה זקן מתאים לאילו פנים?

חשוב לזכור כלל אחד שנכון לכולם לגבי עיצוב זקן לגבר…גם שיער הפנים וגם קווי המתאר של הלסת אמורים בשלב כזה או אחר להתעצב על פי צורת הפנים ועל כן יש חשיבות להתאמת סוג הזקן למבנה הפנים. לגברים עם פנים מרובעות או מלבניות יתאים לגדל את אחד מסוגי הזקנים המלאים והעבים בשונה מפנים משולשות, להן יתאימו הזקנים הקצרים יותר ואפילו המסוגננים. למי מכם שקיבל פנים אליפטיים, יוכל להנות כמעט מכל הסגנונות.

•    פנים מאורכים – זקן מלא גם בלחיים, גם בשפם עצמו וגם בפאות, אך ללא שיער על הסנטר.

•    פנים מלבניים – זקן סנטר מלא או זקן מרובע מקוצר.

•    פנים אליפטיים – מה שבא ברוך הבא.

•    פנים מרובעים – זקן ללא פינות – זקן תיש או זקן הוליוודי. זקן מלא- ממש לא!.

•    פנים משולשים – זקן תיש, הוליוודי או הולנדי.

טיפים מועילים ל- עיצוב זקן לגבר

הכללים הראשנים לעיצוב זקן לגבר הם סבלנות והמוצרי טיפוח לזקן האיכותיים שלנו. אין זה משנה על איזה זקן הלכתם בהתאם למבנה הפנים שלכם, לשיער לוקח זמן לצמוח על הפנים ולכן בשלבים הראשונים מומלץ להמתין אך מצד שני לשמור על גילוח במקומות הנכונים. במידה ואתם הולכים על זקן מלא, תנו לזקן את הזמן וחשוב מאוד לעבור עם דרמה רולר לעידוד צמיחת שיער הזקן ולהתמש בו על פי ההנחיות כמו כן לאחר מכן יש להשלים את הנעשה על ידי שמן לזקן שניתן למצוא במארז לגידול,עיצוב וטיפוח הזקן שלנו. כלל מספר שתיים הוא להימנע משימוש באמצעות מכונת גילוח המוצמדת קרוב מדי לאזור הפנים, אלא לעשות בה שימוש באזור הצוואר והלחיים מבלי ליצור חורים באזורים מסוימים, אלא אם כן זו המטרה. לאחר כמה שבועות יש להקפיד על סירוק הזקן בעזרת מסרק זקן וקיצוץ הקצוות בעזרת מספריים חדות. כדאי להקפיד לחפוף את הזקן בעזרת שמפו לשיער הזקן במקלחת ולמרוח פעם ביום מעט שמן לזקן. במידה ואתם הולכים על זקן מלא ולא מתייאשים באמצע הדרך, יש להקפיד לשמור על הטיפוח על ידי מריחת קרם לטיפוח שיער הזקן, הסירוק ושימון הזקן עם השמן לזקן שלנו עד שתגיעו לאורך הרצוי ולהמשיך בכך גם אחרי. 

כמה דברים נוספים…

•    בדקו שהזקן צומח באורך אחיד בלי קרחות.

•    שמרו על גילוח בקווים מעוגלים והבליטו את עצמות הלחיים.

•    וודאו שאתם מגלחים את הצוואר באזור שמתחת לחיבור עם הלסת כדי לשמור על ניקיון וסדר.

 כל מוצרי טיפוח הזקן האיכותיים ביותר אשר יעניקו לכם את התוצאות הרצויות ביותר ניתן למצוא בחנות המוצרים שלנו.