גבר עם זקן ארוך מטפח את הזקן שלו עם קרם זקן

איך לעצב, לסדר ולטפח את הזקן כמו שצריך? כל הטיפים לגידול וטיפוח הזקן

גברים רבים יסכימו – זקן מסודר, מטופח ונקי בין אם ההעדפה

שלכם היא Full Beard, Caribaldi, Verdi ובין אם Soul Patch היא אחת הדרכים היותר כיפייות ומגניבות לשדרג את המראה החיצוני ולשמור על סיקוס וגבריות. חשוב לזכור, כדי שנוכל לסדר את הזקן שלנו ממש בעצמנו בבית, עלינו לדאוג לסביבה אופטימלית, כמה שיותר סטרילית ונקייה וללא הסחות דעת וכמובן למארזי הטיפוח וסידור הזקן שלנו

ניתן לחלק את עיצוב הזקן ל-2 שלבים עיקריים:

1.           סידורי חזיתי של הזקן

2.           סידור צדדי של הזקן

בכדי שנוכל לעשות זאת בצורה מדוייקת עלינו להיעזר בשתי מראות – מראה רגילה בה נוכל לראות את הצד החזיתי של הזקן ועוד מראה שתאפשר לנו לראות את הצדדים, סוג של מתן קונטרה. והכי חשוב מוצרי טיפוח הזקן שלנו

לפני שמתחילים…

שווה לשים לב שאתם לובשים חולצה בהירה או אפילו מורידים לחלוטין את החולצה, כדי שתוכלו לראות את השלבים בהם את מעצבים ומסדרים את הזקן שלכם. חולצה כהה או מגבת שחורה, ימנעו מכם לראות את הכל בעין נקייה ולא פחות חשוב – לשמור על סימטריות בשני צידי הזקן. סידור זקן בבית דורש דיוק מצד אחד ותרגול מהצד השני כך שאם תקפידו לבצע את התהליך לפי השלבים, אתם יכולים לחסוך מעצמכם זמן, כסף ובמקום להגיע למספרה מקצועית לטיפוח זקנים, לעשות זאת בבית ממש בעצמכם באמצעות מארזי טיפוח ועיצוב הזקן האיכותיים שלנו.

קודם כל – מסרקים…

התחילו בסירוק מסיבי של הזקן כלפי חוץ בעזרת מסרק הזקן שלנו. סיבת הסירוק היא בכדי למנוע מצב של הסרת שיערות הקרובות מדי לפנים, מה שעלול לגרום להיווצרות חורים בזקן עצמו. כדאי להקפיד לנפח את הזקן כלפי חוץ בתנועות ישרות וגם מומלץ לעבור עם הדרמה רולר ולמשוח בשמן לזקן לעידוד צמיחה אפקטיבי לשיער הזקן שלנו.

שלב המספריים…

מומלץ לסדר את הזקן ללא מכונה גילוח (זאת כאשר מדובר מזקנים מסיביים וארוכים). בשונה ממכונה שעלולה לחתוך יותר שיער ממה שהייתם רוצים, מספריים הרבה יותר מדוייקות ומאפשרות לכם לשלוט בכמות השיער המוסרת. כדאי לרכוש מראש מספריים המתאימות לסידור הזקן שכן לרוב, המספריים אותם יהיה לכם בשלוף בבית אינן חותכות כמו שצריך ובכדי לעצב את הזקן אתם חייבים מספריים טובות וחדות ומסרק זקן איכותי, זה ממש לא חייב לעלות לכם הרבה כסף. אתם מוזמנים להקליק ולבדוק את מוצרי טיפוח ועיצוב הזקן שלנו

כעת מסתכלים…

לאחר סירוק הזקן בעזרת מסרק הזקן האיכותי שלנו, בחנו והסתכלו על הזקן שלכם והחליטו בדיוק איפה אתם רוצים לחתוך. מבצעים את החיתוך מסביב לזקן ובעדינות, שלב אחר שלב. כאמור, אם אתם מעוניינים לשמור על צורת הזקן שלכם, הימנעו מחיתוכים ליד הפנים. לאחר שסיימתם לסדר את צורתו החיצונית של הזקן כלומר את המסגרת שלו, ממשיכים לשפם. מסרקים את השפם בדיוק כמו שסירקנו את הזקן עם עדיפות למסרק זקן בעל שיניים דקות. לאחר הסירוק יש לקצוץ את השיערות שנמצאות במרכז השפה ממש בזהירות, אלו שכאשר הן גדלות, הן מפריעות לנו בשפתיים ואפילו נכנסות לפה. את החלק שמחבר בין השפם לזקן ושומר עליו עבה (הקצוות) אחת לכמה זמן מומלץ מעט לקצר, רחוק מהפנים וממש מעט כדי שלא ליצור מראה מוזר ולא אחיד.

בשלב האחרון ניתן ומומלץ לעשות שימוש במוצרים לטיפוח הזקן כמו למשל באלם או שמן. מוצרי הטיפוח יסייעו לשמור על הזקן מטופח, נקי ובעל מראה נעים לעין שלא לדבר על התחושה האישית שלכם.

טיפ הזהב…

בצעו קיצוצים ממש בעדינות, בעיקר אם אתם מעוניינים לשמור על אורך. זכרו! תמיד ניתן לקצר ולקצוץ אך להאריך את הזקן לוקח קצת יותר זמן.

רוצה טיפים לטיפוח וגידול הזקן שלך? פשוט מאוד בחר את אחד מן המוצרים לטיפוח הזקן שלנו