גבר עם זקן בקיץ

שבירת מיתוס: באיזה עונה עדיף לגדל זקן ולמה?

האופן בו הזקן שלנו צומח משתנה בעקבות כמה גורמים כגון אנדרוגנים וטסטוסטרון, אשר ממלאים תפקיד מרכזי בקצב גדילת הזקן שלך. ככל שיש לנו יותר טסטוסטרון, כך הצמיחה תהיה טובה יותר. מספר גורמים קובעים את רמת ייצור הטסטוסטרון שלנו החל מהתזונה שלנו, לרמת הפעילות הגופנית, לחיי המין ואפילו הגנטיקה שלנו. אבל גם חוקרים מהמרכז למדעי העור באוניברסיטת ברדפורד בבריטניה גילו שהתקופה השנתית בה אנחנו מתחילים לגדל זקן  מסוים בשנה תשנה את קצב גדילת הזקן שלנו.


המחקר שלהם הראה שקצב צמיחת הזקן הוא למעשה האיטי ביותר במהלך החורף, תקופה שבה הרבה בחורים מנסים לגדל את הזקן שלהם. קצב צמיחת הזקן עולה באופן דרמטי במהלך חודשי הקיץ, והגיע לשיא ביולי. שיעורי גדילה אלו תואמים לרמות הטסטוסטרון, שהן הנמוכות ביותר במהלך החורף ובשיא במהלך הקיץ.


אז אם אתה רוצה זקן ארוך בחורף , תתחיל לגדל בקיץ כדי לנצל את הצמיחה המואצת של הזקן בתקופה הזאת. אל תיפול קורבן לתפיסה המוטעית כי זקן קיץ יחמם אותך בצורה ניכרת, שיער הפנים לא מעלה באופן ניכר את טמפרטורת הגוף שלך.


זכור, טיפול זקן בקיץ שונה מעט משגרת החורף שלך. אנחנו ביו פאפא ממליצים לך לשטוף את הזקן שלך לעתים קרובות יותר בחודשי הקיץ מאשר בחורף. חום, לחות וזיעה פוגעים בזיפים שלך, וזיעה ושאריות המלח שלה הופכים את זקנך המשגע להפליא לבלאגן יבש ופריך. עם החפיפה הנוספת הזו מגיע הצורך בקרם לחות לעתים קרובות יותר. אנחנו ממליצים גם להשתמש באופן יומיומי בשמן הזקן הפרימיום שלנו על גבי קרם הלחות היומי שלנו לפנים + זקן. 


ערכת הטיפוח שלנו המורכבת משמפו לזקן, קרם לחות לזקן ושמן לזקן יתנו בוסט של לחות שתמנע את היובש העונתי הזה.