שמן לזקן עם מרכך לזקן ושמפו לזקן עם מסרק ייחודי לזקן

זקן בריא ונפש בריאה

בשנים האחרונות יש שחשבו שגידול זקן ארוך וטיפוח הזקן הם נושא ששייך לקהל היפסטרי בלבד. אבל ככל שהזמן עבר, גידול זקן הפך להיות טרנדי, סקסי וסמל סטטוס של ממש לגבריות. אך יחד עם זאת, ציבור רחב מסרב להיכנע לטרנד מהטענה שזקן הוא מקור עיקרי להצטברות חיידקים. מיטב המוחות של יו פאפא התכנסו היום, כדי ללמד אתכם כיצד לשמור על הזקן שלכם נטול חיידקים, מטופח ובריא.


נכון, עור הפנים שלנו מכוסה בשכבה של מיקרואורגניזמים בלתי מזיקים כמו חיידקים, וירוסים ופטריות שאחראים להפקת הפלורה הנורמלית של עור הפנים. תפקידם העיקרי הוא להגן על עור הפנים שלנו מחיידקים אלימים שיפגעו בו. הזקן במקרה הזה, מהווה תפקיד מפתח בניסיון לשמור על עור פנים בריא. כאשר שטח רב מהפנים מכוסה בזקן, העור פחות נושם ולכן הסיבוי לצבור חיידקים עולה. 


לפני שאתם רצים להתגלח חשוב שתדעו, העיקר הוא לא רק לגדל זקן אלא לשמור עליו מטופח, נקי ומסודר כך שגם תראו טוב וגם תרגישו טוב. קיומם של חיידקים מחוץ ובתוך הגוף שלנו הוא לא דבר חדש ולא בהכרח גם רע. לפי כתבה שעלתה באתר כללית פורסם שבתוכנית "Trust Me I'm a Doctor" של ה־BBC החליטו לבדוק את העניין בעקבות מחקר שפורסם במקור ב־2014 ב־Journal of Hospital Infection. במחקר המקורי בדקו דגימות מ־408 עובדי בריאות בבית חולים - עם ובלי זקנים. התוצאות הראו כי מי אצל עובדים עם זקן ארוך יותר הצטברו פחות חיידקים מסוכנים המכונים mrsa הגורמים לזיהום בבתי החולים ומזיקים למטופלים. 

מה הסיבה לכך? תחזיקו חזק. מסתבר שפעולת הגילוח התכופה יוצרת פצעים זעירים וחתכים בעור הפנים והם מהווים קרקע פוריה עוד יותר עבור חיידקים ובקטריות שונות. 


בעזרת המוצרים של יו פאפא תוכלו לשמור על זקן מטופח, מרשים ובריא בו זמנית. בשלוש פעולות פשוטות תוכל לשמור על הזקן שלך נקי, מטופח ונטול חיידקים. המוצרים שלנו הותאמו במיוחד לקהל היעד הישראלי, בהתחשבות במזג האוויר הישראלי המשתנה. 


פעולה ראשונה - שימוש בשמפו הזקן שלנו, יש להקציף על שיער הזקן כאשר הוא לח, לעסות היטב להמתין כדקה ולשטוף במים. 

פעולה שניה - שימוש במרכך הזקן שלנו, להתיז מעט על כף היד או לחלופין ישירות על השיער ולמרוח באופן אחיד ולשטוף היטב. 

פעולה שלישית - השימוש בשמן לזקן יתבצע לאחר מקלחת, כאשר עור הפנים נקי והנקבוביות פתוחות היטב. 

יש לשים בין 2 - 4 טיפות על מרכז כף היד, לטבול שתי אצבעות במרכז השמן ולפזר באופן נקודתי על איזורי הזקן ולאחר מכן לעסות היטב את הזקן.