איש חובש מסכה על שיער זקן

המדריך המלא לשמירה על שיער הזקן עם מסכה

כאשר השימוש במסכות בציבור הוא חובה כמעט בכל מדינה בעולם מגיעה סוגיה חדשה לגמרי לאנשים שיש להם זקן. 

עם זאת, העצות הללו יאפשרו לך להגן על זקנך בזמן לבישת מסכה.


בחירת הסוג הנכון: 

מציאת המסכה הטובה ביותר שתתאים לזקן שלך יכולה להיות משימה קשה במיוחד. רוב מסכות הפנים עלולות לגרום לשיער הזקן שלך להסתבך באזור שבו המסכה שלך מתחברת לאוזניים שלך באמצעות חוט וזה יכול להיות כואב. חלק ממסכות הפנים אינן מכסות את כל שיער הפנים שלך, מה שיכול להיראות מאוד לא מסודר, במיוחד בסביבת עבודה.


המסכה הנכונה ביותר לבעלי זקנים ארוכים היא בנדנה ארוכה המכסה את כל האזור מהאף שלך ועד לתחתית הצוואר. הבנדנה יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על הזקן שלך, מכוסה ועדיין להיראות מקצועי. בנוסף, לבעלי זקן ארוך המסכה יוצרת שקע בשיער שעובר את אורך הסנטר והפתרון לכך הוא חפיפה של הזקן בשמפו לשיער של יו פאפא, על מנת לשחרר את הצורה שנוצרה בכלל המסכה.


שמן זקן:

מסכה המכסה את הפה והאף יכולה לגרום להצטברות חום וזיעה, בעיקר אם אתה עובד בסביבה שבה אתה נוטה להזיע, או שאתה גר באזור לח כמו ישראל, הוספת מסיכת פנים לזה היא כמו שיש שתי שכבות שמונעות מהעור שלך לאוויר מספיק. כך, שאם תמרח שמן לזקן ותכסה את הפנים במסכה אפקט השמן עלול לגרום לפעולה הפוכה ולא לסייע.


יו פאפא ממליצים למרוח שמן לזקן שלנו כשאתה לא מתכנן לעזוב את הבית, או אפשרות אחרת היא להשתמש בו כשאתה חוזר הביתה מהעבודה ולא צריך יותר שימוש במסכת פנים. כך שהשמן ירכך את סיב השערה ויטפל בה אחרי יום שלם של שימוש במסכה, מחסור באוויר ומחנק.


שמור על זקן יבש:

אחת הדרכים שבה הזקן שלנו נהרס היא כי אנחנו לא מייבשים את הזקן ואז משתמשים במסכה על זקן רטוב. פעולה זאת תעודד חיידקים לצמוח ויגרום לשיער הזקן שלנו להישבר בקלות. 

ייבוש הזקן שלך כמיטב יכולתך והבטחת מספיק זמן אוויר יסייעו למנוע הצטברות לחות מתחת למסכת הפנים שלך.


טיפול נכון:

חבישת מסיכת פנים כל היום יכולה לגרום לזקן שלך לגדול בכיוון אחר, המכונה שקע זקן. כדי למנוע זאת, שמרו היטב על זקנכם על ידי מריחת המרככים והשמנים של יו פאפא ולאחר מכן ייבוש נכון וסירוק עם מסרק הזקן המומלץ שלנו בכיוון הרצוי ששיער הפנים שלכם יצמח.


אנו ממליצים לחפוף את הזקן  2 או 3 פעמים בשבוע עם השמפו לזקן שלנו, זאת כמות שמספיקה גם אם אתה חובש מסכת פנים כל יום שכן שטיפת יתר עלולה לגרום לעור שלך להתייבש.


לסיום, חבישת מסיכת פנים אינה בעיה אם אתה מטפל נכון בזקן שלך. בנוסף לכך, בעזרת הטיול הנכון המוצרים שלנו לטיפוח וטיפול בזקן שלנו ובחירת מסכה נכונה תוכל להבטיח לעצמך זקן בריא ומטופח גם התקופה הקשה הזאת.

אנו ביו פאפא מאמינים בכל גבר חייב לטפח את שיער הזקן שלו ולכן מוצרי טיפוח לזקן שאנו מוכרים הם הטובים והאיכותיים ביותר