מסרק לזקן מעץ מסרק זקן

כיצד לטפח את הזקן? כל התשובות לטיפוח וגידול הזקן כאן

החלטת לגדל זקן? מזל טוב. כמו רבים אחרים, אתה עתיד לגלות שמדובר במלאכה פשוטה מצד אחד, מאחר והזקן פשוט צומח ומצד שני, שמדובר בעולם ומלואו. מומחי השיער של יו פאפא, מותג טיפוח הזקן המוביל, נמצאים כאן כדי ללוות אותך, לענות על כל שאלה בנושא טיפוח זקן ועיצוב שיער הפנים וגם לסייע לך במציאת מוצרי טיפוח לזקן שיתאימו לך בדיוק.



אז איך בעצם נכון לטפח זקן?



ראשית חשוב לזכור שעובי סיב השיער בפנים, שונה מעובי השיער על הקרקפת. קוטר שיער זקן ממוצע הוא 0.1 מ"מ. מדובר בכמעט פי שניים מקוטר שיער הגדל על הקרקפת. עובדה זו הופכת את שיער הזקן, שהוא הרבה יותר גס, לכזה הזקוק ליותר תשומת לב וטיפוח. השיער בזקן ובשפם מרגיש לעתים קרובות מחוספס ועוקצני ונראה לנו הרבה יותר יבש. ו בדיוק הסיבה שאנחנו במותג טיפוח הזקן יו פאפא, עושים הכל כדי לפתח עבורך, הגבר הישראלי, את תכשירי טיפוח הזקן הטובים ביותר, שיעניקו לך חוויה מושלמת של גידול וטיפוח זקן.



מהו השלב הראשון בטיפוח נכון של זקן?



אצלנו במותג טיפוח הזקן יו פאפא אומרים שהצעד הראשון הוא ידע. ברגע שנבין ששיער הפנים זקוק לטיפוח ייחודי, שהוא שונה מטיפוח השיער שעל ראשנו, הכל הופך להיות פשוט יותר. שימוש קבוע ופשוט בשמן לטיפוח הזקן וקרם לטיפוח הזקן של יו פאפא, משיב לשיער את הברק שלו, מפחית באופן משמעותי את הגירודים המציקים והופך את השיער לרך ונעים הרבה יותר. מוצרי הטיפוח לזקן של יו פאפא מועשרים בשמנים טבעיים ובתמציות טבעיות שמסייעות להרגעת עור הפנים. הפורמולה הייחודית של יו פאפא חודרת לסיב השיערה, עוטפת ומזינה אותה ובכך מאפשרת לנו לעצב את הזקן בקלות בדיוק כמו שרצינו.



מה היא שגרת טיפוח הזקן המומלצת?



מנסיוננו, אין צורך בהשקעה רבה בכדי לעצב זקן ובכדי לטפח זקן מעוצב. מוצרי הטיפוח לזקן של יו פאפא פשוט צריכים להיות מונחים על-יד השמפו והסבון שבהם כל גבר משתמש באופן יום יומי שוטפים פנים ומצחצחים שיניים בבוקר, ואז כחלק משגרת הטיפוח הגברית, משתמשים בקרם לזקן של יו פאפא ובשמן לזקן לריכוך השיער. בדיוק כמה רגעים ואתה מסודר. יוצא בערב, רוצה לתת לזקן שלך עוד נגיעה של פינוק? הקרם לעיצוב הזקן של יו פאפא יכול להיות אצלך בתיק לכל רגע שבו תרצה להשתמש בו.



כל היתרונות של מוצרי עיצוב לזקן במותג אחד.



כבר לאחר השימוש הראשון בקרם לטיפוח הזקן או בשמן לזקן, תרגיש בהבדל. השיער יהיה רך יותר, נעים למגע, הרבה פחות קשה וגס והגירודים והקוצניות שאפיינה את הזקן שלך פשוט תיעלם. והריח? הריח הוא אחד היתרונות שקשה להתעלם מהם כשמדובר בסדרת מוצרי הטיפוח של יו פאפא. ניחוח רענן ופרשי, שאינו מתנדף במהירות מצד אחד ומצד שני אינו משתלט ומציק. רכיב הבישום במוצרי טיפוח ועיצוב הזקן יו פאפא מתאים לאקלים הישראלי ומזכיר ניחוחות של בשמים יוקרתיים.



איפה הכי נכון לרכוש מוצרים לטיפוח הזקן?



טיפוח הזקן הוא דבר חשוב. מצד שני, בואו נכיר בעובדות: אנחנו גברים ולרובנו אין כוח להתעסק יותר מדי עם מוצרי קוסמטיקה. אנחנו בדיוק כמוך, אוהבים ת׳כלס. זו הסיבה שהקמנו עבורך את חנות מוצרי הטיפוח לגבר של יו פאפא און ליין. בכמה קליקים, תוך דקות, תוכל לבצע הזמנה של כל מה שאתה צריך כדי לשמור על הזקן של מטופח ומעוצב ולקבל את המוצרים עם שליח עד אליך. היכנס עוד היום לחנות מוצרי הטיפוח לגבר של יו פאפא ותרוויח פעמיים. גם שירות מעולה ומהיר במחיר הטוב ביותר וגם מוצרים מצויינים לטיפוח וסידור השפם והזקן שמשרתים כבר אלפי  yoopapa.co.il לקוחות מרוצים. אז קדימה גבר, מחכים לך באתר.