שמן זקן

איך לרכך את הזקן שלך בכמה פעולות פשוטות:

אחת הבעיות היותר מפורסמות של גידול זקן הוא סיב השערה הקשה והמסולסל, כך שרבים נוטים להתייאש בתהליך גידול הזקן ומתגלחים מהר מדי. 

אנחנו ביו פאפא פתחנו את התכשירים הטובים ביותר על מנת להעניק לשיער הזקן שלך ולעור הפנים שלך את הלחות המירבית על מנת לרכך את הזקן שלך ולמנוע ממך את הייאוש. 


שמן לזקן

השמן שלנו ביו-פאפא מכיל תערובת עשירה של שמנים אתריים ושמנים טהורים. 

השמנים האתריים אחראים לריח הנפלא ולאסתטיקה שמעניק השמן לזקן שלנו, והשמנים הטהורים אחראים לטיפול המעמיק בעור הפנים, לריכוך הזקן ולמראה הרענן של שיער הזקן. 

השימוש בשמן לזקן שלנו מסייע למניעת גרד הזקן, מניעת קשקשים בזקן ומעניק לחות מירבית לעור הפנים ולסיב השערה. השימוש בשמן שלנו יסייע לך לרכך את סיב השערה ואת עור הפנים כך השגרד יעלם, ותקופת גידול הזקן תהפוך נעימה יותר. 


שמפו לזקן-

השמפו לזקן שלנו ביו-פאפא הוא שמפו נטול מלחים,מה זה שמפו לזקן? השמפו מסייע לשמירה על השמנים הטבעיים של השיער, הוא מונע גרד ומגן על הקרקפת. 

בנוסף לכך השמפו לזקן שלנו מועשר בשמן הבוראג' הייחודי הגדוש במינרלים, אבץ, סידן וברזל שמחזקים את סיב השערה ושומרים על עור הפנים. 

שמפו הזקן שלנו מתאים לכל סוגי הזקן, זקן ארוך וזקן קצר הוא מעניק גמישות, רכות, ברק, ושומר על הזקן רענן ונקי אחרי יום ארוך. 

השימוש בשמפו לזקן שלנו יסייע בניקוי עמוק של הזקן, ירחיק ממך חיידקים ולכלוך שהצטבר במהלך היום וישפר את חווית גידול הזקן. 


מרכך לזקן

מרכך הזקן שלנו ביו-פאפא מותאם לכל סוגי שיער השפם והזקנים, המרכך שלנו מכיל מינרלים ושמנים שעוזרים על שמירת שיער הזקן בריא, מבריק, רענן ונעים.

המרכך לזקן שלנו ביו-פאפא נטול מלחים, המסייע לשמירה על השמנים הטבעיים של השיער, הוא מונע גרד ומגן על הקרקפת ומעניק מראה שיער בריא ורענן.

השימוש במרכך לזקן אחרי חפיפה יוסף אפקט מיידי של רכות גם בהרגשה וגם בנראות הזקן. 


קרם לחות לזקן

קרם לטיפוח הזקן והשפם של יו-פאפא מועשר בחומרים טבעיים ובשמנים המרככים את העור. השילוב של שמנים אתריים טהורים, תמציות בוטניות ושמנים טבעיים מסייעים להשגת מראה מטופח ובריא.

הקרם שלנו לזקן ולשפם מועשר בשמן הבוראג' הגדוש במינרלים, אבץ, סידן וברזל שמחזקים את סיב השערה ושומרים על עור הפנים. 

הקרם אינו מכיל מלחים, סיליקונים ופרבנים כך שאינו מזיק לשפם ולזקן ושומר על בריאות העור. 

השימוש בקרם לזקן שלנו יתן בוסט של לחות לזקן שלך כך שתחושת הגרד והיובש יעלמו כלא היו. 


חשוב לנו לציין כי המוצרים שלנו לא נוסו על בעלי חיים, ופותחו במיוחד לגבר הישראלי תוך התחשבות במזג האוויר הישראלי, הלחות והחום. 

חפשו עוד מאמרים בנושא טיפים לגידול זקן